Kasdaye
Administrator
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: DzN
|
Wysłany: Pon 16:20, 02 Mar 2009 Temat postu: Standaryzacja zgłoszeń do GO/SGO |
|
|
Standaryzacja zgłoszeń do GO i SGO.
Gdy kontaktujesz się z GO skorzystaj z poniższego linka: [link widoczny dla zalogowanych]
Po kliknięciu na nick odpowiedniej osoby, otworzy się strona systemu zgłoszeń.
Treść zgłoszenia należy wygenerować tutaj: Generator Zgłoszeń
Wchodząc na tą stronę znajdziecie linki do konkretnych typów wiadomości (wszystkie zgodne ze standardem). Wchodzicie w odpowiedni typ wiadomości, wypełniacie wszystkie pola i klikacie na "Generuj". Pózniej należy skopiować treść wygenerowanej strony i wkleić do zgłoszenia.
Z SGO należy kontaktować się za pomocą maila na stałe przypisanego do naszego konta. Adresy można znaleźć na tej stronie: [link widoczny dla zalogowanych]
W mailu należy podać wszystkie potrzebne informacje (nr uni, nick, koordynaty) oraz dokładnie opisać problem.
Zalecenia, do których należy się stosować:
- screeny (zrzuty ekranu) należy przesyłać w formacie png, jpg i gif,
- należy stosować znaki interpunkcyjne oraz odpowiednio formatować tekst (nikt nie będzie czytał "zlepionego tekstu"), stosujcie w końcu klawisz enter,
- nie pisać wielkimi literami, bo oznacza to krzyk,
- wszelkie zgłoszenia z obraźliwymi tekstami do GO bedą kasowane bez rozpatrzenia,
- w pierwszej kolejności należy wysłać zgłoszenie do GO. Dopiero w przypadku braku odpowiedzi powyżej 48 godzin, można kontaktować się z SGO.
- w przypadku skargi na GO do SGO, należy calą wiadomość GO zacytować w mailu do SGO i zaznaczyć jaki jest jego nick,
- w rozmowach z operatorami proszę cytować wypowiedzi, szanujmy się nawzajem,
- proszę wpisywać temat, zgłoszenia bez tematu bedą opracowywane na końcu (temat powinien być w standardzie "Nick" "Streszczony problem")
- Operatorzy są dla graczy, a nie gracze dla operatorów,
Post został pochwalony 0 razy
|
|